صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » يادواره شهدای روستای حسين آباد بخش كويرات

يادواره شهدای روستای حسين آباد بخش كويرات

منتشر شده در 29 شهریور 1395
اندازه قلم

يادواره شهدای روستای حسين آباد بخش كويرات

با حضور اقشار مختلف مردم ابوزيدآباد و بخش كويرات، يازدهمين يادواره شهدای گمنام و 20 شهيد روستای حسين آباد كوير در گلزار مطهر شهدای گمنام آن روستا برگزار شد. این آئین معنوی در شامگاه پنجشنبه 25 شهريورماه با حضور مسئولین ادارات و نهادها،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهدا و ايثارگران،بسیجیان و اقشار مختلف مردم در […]



با حضور اقشار مختلف مردم ابوزيدآباد و بخش كويرات، يازدهمين يادواره شهدای گمنام و 20 شهيد روستای حسين آباد كوير در گلزار مطهر شهدای گمنام آن روستا برگزار شد.

این آئین معنوی در شامگاه پنجشنبه 25 شهريورماه با حضور مسئولین ادارات و نهادها،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهدا و ايثارگران،بسیجیان و اقشار مختلف مردم در گلزار مطهر شهداي گمنام روستاي حسين آباد بخش كويرات برگزار شد.

سردار سيد محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودين ستاد کل نیروهای مسلح سخنران اين مراسم بود.

همچنين حضرت حجت الاسلام و المسلمين محمد صادقي جانباز هشت سال دفاع مقدس و ملقب به شهيد زنده،به بيان خاطراتي از دوران مجروحيت خود در سال 61  تا لحظات بستري شدن در بيمارستان و كفن شدن و تشييع جنازه پرداخت.

در ميهماني لاله ها،مادر بزرگوار شهيد صباحي از شهداي گرانقدر و جاويدالاثر روستاي يزدلان بخش كويرات،خاطراتي از اين شهيد والامقام را بيان كرد.

در ادامه،مهدي اكبري از مداحان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در وصف شهدا و اهل بيت(ع)به مديحه سرايي پرداخت.

رونمايي از پرچم حرم مطهر حضرت علي بن ابيطالب(ع) با حضور سردار سيد محمد باقرزاده و سردار مجتبي شيروانيان،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان از ديگر برنامه هاي اين يادواره بود.



آلبوم تصاویر

 
 
مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*