صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » یادواره شهدای جامعه کارگری شهرستان خوی برگزار شد

یادواره شهدای جامعه کارگری شهرستان خوی برگزار شد

منتشر شده در 13 اردیبهشت 1395
اندازه قلم

یادواره شهدای جامعه کارگری شهرستان خوی برگزار شد

به گزارش آذرنگاه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در همایش و یادواره شهدای کارگر شهرستان خوی گفت: برگزاری یادواره شهدا و احترام به خانواده شهداء، کمترین کاری است که می‌توان در حق این عزیزان انجام داد. رضا نقی زاده افزود: بخش اعظم اقتصاد مقاومتی بر دوش مردم است و در این […]



به گزارش آذرنگاه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در همایش و یادواره شهدای کارگر شهرستان خوی گفت: برگزاری یادواره شهدا و احترام به خانواده شهداء، کمترین کاری است که می‌توان در حق این عزیزان انجام داد.

رضا نقی زاده افزود: بخش اعظم اقتصاد مقاومتی بر دوش مردم است و در این بین توجه به نهادهای مردمی، استعدادهای محلی و برون گرایی از راهکارهای مهم اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: با تکیه بر سیاست‌های محوری اقتصاد مقاومتی به توازن اقتصادی خواهیم رسید و این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب در طول سالهای گذشته و در انتخاب شعارهای سال به آن اشاره داشته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: وظیفه ما دیروز جنگ در سنگر دفاع از کشور بود و امروز باید در سنگر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و افزایش صادارت تلاش کنیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: امروز راهی جز پیروی از ولایت‌فقیه نداریم و باید بصیر و هوشیار بوده و هدف انقلاب را فراموش نکنیم و در این صورت است که دشمن توان مقابله با ما نخواهد داشت.

گفتنی است در پایان این یادواره از خانواده شهدای کارگر و تلاشگران نمونه شهرستان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.


 

گزارش تصویری:

 

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*