صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » وقتی 5 شهید خوش‌نام میزبان شهدای مدافع حرم شدند + تصاویر

وقتی 5 شهید خوش‌نام میزبان شهدای مدافع حرم شدند + تصاویر

منتشر شده در 27 اردیبهشت 1395
اندازه قلم

وقتی 5 شهید خوش‌نام میزبان شهدای مدافع حرم شدند + تصاویر

به گزارش مرکز رسانه ای بیان؛ مراسم یادواره شهدای گم‌نام دانشگاه یزد باحضور مادر شهدای مدافع حرم و شاخص سال، برگزارشد. بنا بر این گزارش سخنرانی مادر شهید مدافع حرم، شهید محمدرضا دهقان، رونمایی از پرچم دست‌ساخت دانشجویان دانشگاه یزد که قرار است در حرم حضرت زینب نصب‌شود، پرده‌خوانی حجت‌الاسلام جلالیان و در پایان تقدیر […]



به گزارش مرکز رسانه ای بیان؛ مراسم یادواره شهدای گم‌نام دانشگاه یزد باحضور مادر شهدای مدافع حرم و شاخص سال، برگزارشد.
بنا بر این گزارش سخنرانی مادر شهید مدافع حرم، شهید محمدرضا دهقان، رونمایی از پرچم دست‌ساخت دانشجویان دانشگاه یزد که قرار است در حرم حضرت زینب نصب‌شود، پرده‌خوانی حجت‌الاسلام جلالیان و در پایان تقدیر از مادر شهید شاخص سال، شهید منتظرقائم، از برنامه‌های این یادواره بود.
همچنین راسخی مسئول بسیج دانشجویی استان در این مراسم طی سخنانی به فرازی از دعای ماه شعبان اشاره‌کرد و گفت: آنچه شهدا را از سایرین متمایزکرد ولایمتداری آنها و ملازمت و همراهی با ولایت بود.
وی با اشاره به اینکه شهدا وظیفه را به‌هنگام انجام دادند تاکیدکرد: در قیام توابین بسیاری جان خود را فدا کردند ولی ارزش شهدای کربلا را نداشتند و رمز ماندگاری و موفقیت شهدای مدافع حرم در زمانی که تمام نظام سلطه و استکبار جهانی و رسانه‌ها تمام هم و غم خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی گذاشتند همین نکته است.
تصاویر این مراسم معنوی را مشاهده می فرمایید:


 

644582 یادواره دانشگاه یزد 2 یادواره دانشگاه یزد 3 یادواره دانشگاه یزد 4 یادواره دانشگاه یزد 5 یادواره دانشگاه یزد 6 یادواره دانشگاه یزد 7 یادواره دانشگاه یزد 8 یادواره دانشگاه یزد 9 یادواره دانشگاه یزد 11

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*