حجت الاسلام احمد پناهیان

منتشر شده در 20 اسفند 1394
اندازه قلم

شناسنامه

نام و نام خانوادگی : احمد پناهیان
محل تولد : تهران
سال تولد : 1345
محل سکونت : قم
سابقه ایثارگری : دارد



راه های ارتباطی

آدرس محل کار : بیت الزهرا – خیابان ایستگاه / خیابان بوعلی کوچه 12 پ 5
شماره تماس محل کار :  02536704117
مسئول دفتر نام و نام خانوادگی :   جناب اقای رحیمی تماس عصرها الی 9 شب داخلی 1 
شماره تماس مسئول دفتر : 02536704117
تلگرام (شماره یا آدرس کانال یا ادمین): telegram.me/mohbbin.net
اینستاگرام : PANAHIAN.AHMAD

سایت : mohebbin.net

 



تخصص در یادواره های شهدا

عموم یادواره ها و محافل شهدا

 



معرفی عمومی

حجت الاسلام و المسلمين حاج احمد پناهيان فرزند مرحوم حجت الاسلام و المسلمين حاج غضنفر پناهيان سال ۱۳۴۹ در تهران به دنيا آمد و پس از گذراندن دوره هاي تحصيلي ابتدايي،راهنمايي به توصيه پدر وارد حوزه علميه قم شد. ایشان دروس حوزوی را با موفقیت پشت سر گذاشت و  خيلي زود در در هیئت ها در زمينه مداحي و سخنرانی اهل بيت عليهم السلام درخشيد و در همان سن نوجواني همراه رزمندگان اسلام در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل شركت فعال داشت.
راه اندازي موسسه تحقيقاتي علمي رهپويان شهدا و نيز موسسه فرهنگي فخر الائمه از اقدامات وي است. و در حال حاضر ایشان از سخنرانان و خطبای فعال یادواره شهدا می باشند.



کلیپ‌های ویدیویی

 

ARVE Error: Invalid URL https://www.yadvareha.ir/wp-content/uploads/2016/05/کلیپ-کوتاه-خاطره-ی-ی-جالب-از-آیت-الله-بهاءالدینی.mp4 in mp4

خاطره‌ای از آیت الله بهاءالدینی به نقل از حاج احمد پناهیان

حجم 7 مگابایت // زمان 01:44

دانلود

 


بیانات و نظرات حجت الاسلام حاج احمد پناهیان با موضوع آسیب شناسی یادواره ها

چند اصل مهم که باید در محتوای یادواره ها و محافل شهدا در نظر گرفته شود :

اصل در دین جهاد اسلامی است.و صلح استثنایی بر قاعده اصلی جهاد است. خداوند در قران کریم میفرماید: «اگر کسی تسلیم شما شد با او صلح کنید.
یادواره شهدا آئینی است برای ترویج جایگاه جهاد و ایثار و در عین حال پاسخگوی مناسبی است برای نظرها و اعتقادات اشتباه برخی از مردم ، مسئولین  اعم از داخلی و یا خارجی.
برگزاری یادواره بدون مطالبه خون شهدا اشتباه است : اگر شهدای ما مظلومانه شهید شدند و امروز عده‌ای نباشند که خون آنها را مطالبه کنند و تنها برای آنها مراسم یادبود برگزار شود، راه را اشتباه رفته‌ایم. وقتی از شهدا دم می‌زنیم. نمی‌توانیم از حق شهدا بگذریم و آنان که سرمایه اصلی خودشان را فدا کردند تا اسلام زنده بماند را فراموش کنیم. صل زنده نگه داشتن خون شهید است، نه زنده نگهداشتن یاد شهید که زنده نگه داشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست. وظیفه همه ما بعد از جنگ این است که نگذاریم آتش احقاق حق و مطالبه خون شهدا خاموش شود.



 

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*