صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » رئیس بنیاد شهید تربت حیدریه: یادواره شهدای رمضان در ماه خدا برگزار می شود.
منتشر شده در 02 خرداد 1397
اندازه قلم

رئیس بنیاد شهید تربت حیدریه: یادواره شهدای رمضان در ماه خدا برگزار می شود.

 برگزاری یادواره شهدای رمضان و جلسات قرآن از مهم ترین برنامه های ماه مبارک رمضان است. تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷   به گزارش ايثار واحد خراسان رضوي، محمد حسینعلی زاده با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  ویژه برنامه های ماه خدا را اعلام کرد و گفت:  کارمندان بنیاد شهید و امورایثارگران تربت حیدریه با تطهير و […]



 برگزاری یادواره شهدای رمضان و جلسات قرآن از مهم ترین برنامه های ماه مبارک رمضان است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ 
 به گزارش ايثار واحد خراسان رضوي، محمد حسینعلی زاده با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  ویژه برنامه های ماه خدا را اعلام کرد و گفت:  کارمندان بنیاد شهید و امورایثارگران تربت حیدریه با تطهير و عطرافشاني نمازخانه اين اداره به استقبال ماه مبارك رمضان رفتند.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم در یک جمله ماه رمضان را تعریف کنیم ماه فرصت‌ها و ماه مهماني خداست و بايد از اين فرصت بوجود آمده نهايت بهره را برد.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تربت حیدریه ادامه داد: اگر از این فرصت بتوانیم درست استفاده کنیم یک ذخیره‌ی عظیم و بسیار ارزشمندی در اختیار ما خواهد بود و به فرموده رسول مکرم اسلام كه فرمود: این ماهی است که شما در این ماه دعوت شده‌اید به میهمانی الهی.
محمد حسينعلي‌زاده در ادامه با اشاره به شهدايي كه در ماه رمضان شهيد شدند، اظهار داشت: شهادت مفهوم عجیب و مقوله‌اي عمیق است و شهادت یعنی یک معامله دوجانبه‌ی بی دغدغه‌ی با خدا متعال ‌و بر ما است که در ماه مبارک رمضان ماه خدا همه شهدا را یاد کنیم، چرا که شهدا با دهان روزه و با لب تشنه در مقابل کفر در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نیوفتد و امروزه صاحب اصلی این مرز و بوم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند.
وی در پایان اعلام کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مسئولین، برگزار جلسات قرآنی ویژه بانوان ایثارگر و یادواره شهدای رمضان در روستاها از دیگر برنامه های این ماه مبارک است.
 
مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*