صفحه اصلی »
اخبار » اولین نشست تخصصی فعالان یادواره‌های شهدای سراسر کشور در دی ماه 1398 در قم برگزار شد.
» اخبار » اخبار دبیرخانه » اولین نشست تخصصی فعالان یادواره‌های شهدای سراسر کشور در دی ماه 1398 در قم برگزار شد.

اولین نشست تخصصی فعالان یادواره‌های شهدای سراسر کشور در دی ماه 1398 در قم برگزار شد.

منتشر شده در 12 بهمن 1396
اندازه قلم

اولین نشست تخصصی فعالان یادواره‌های شهدای سراسر کشور در دی ماه 1398 در قم برگزار شد.

نخستین نشست تخصصی فعالان یادواره‌های شهدای کشور به همت ستاد مردمی یادواره ها و محافل شهدای سراسر کشور در راستای پاسداشت چهل سال حماسه و مقاومت در قم برگزار شد.

نخستین نشست تخصصی فعالان یادواره‌های شهدای کشور با محوریت پاسداشت چهل سال حماسه و مقاومت پیش از ظهر امروز به همت ستاد مردمی یادواره ها و محافل شهدای کشور(شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت-وارثون)  در سالن جلسات مجموعه فرهنگی پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این گردهمایی فعالان برگزارکننده یادورهای شهدا در سراسر کشور و مسئولان مؤسسات فرهنگی و دینی که در زمینه یادواره شهدا فعالیت می‌کنند حضور دارند.

مصطفی ملایی عضو شورای راهبردی جمعیت جوانان حقوق بشر ایران در این مراسم با بیان اینکه براساس نفوذ و اقناع مخاطب باید اقدام به برگزاری یادواره شهدا کنیم، گفت: در یادواره شهدا ارکان مورد تاکید مخاطب و موضوع و فضا است و ابتدا باید ارکان مورد بررسی قرارگرفته و بر این اساس یک گام رو به جلو گام برداشتیم.

این گردهمایی از صبح دیروز آغاز شد که برگزاری کارگاه‌های آسیب‌شناسی و چالش‌های پیش‌روی محافل شهدا، خلاقیت هنری و نمونه‌های اجرایی، مدیریت و مهارت‌های برنامه‌ریزی در محافل شهدا و خلاقیت و نوآوری در یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌های این گردهمایی است.

نخستین نشست تخصصی فعالان یادواره‌ای سراسر کشور عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد که گزارش عملکرد خدمات اعزام راوی به یادواره‌های سراسر کشور توسط حجت‌الاسلام آبیار معاون موسسه فرهنگی سیره شهدا، کارگاه خلاقیت هنری و نمونه‌های اجرایی توسط، گزارش عملکرد نمونه انبار مهمات فرهنگی توسط محمدرضا محمدی رئیس موسسه یادمان ایثار تهران، کلاس تبیین کارکردهای یادواره شهدا در تقویت و پیشبرد جبهه فرهنگی توسط سید احمد عبودتیان مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا از جمله برنامه‌های مراسم اختتامیه است.

     
     
     
مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*