صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » شیراز| یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید استهبان برگزار شد
منتشر شده در 14 بهمن 1396
اندازه قلم

شیراز| یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید استهبان برگزار شد

یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید سرافراز و ولایت‌مدار شهرستان قرآنی استهبان با سخنرانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجراستان فارس برگزار شد. در این مراسم که امروز با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه شهرستان استهبان در سالن شهید فقیهی مجموعه شهدای غواص این شهرستان برگزار شد، سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: […]



یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید سرافراز و ولایت‌مدار شهرستان قرآنی استهبان با سخنرانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجراستان فارس برگزار شد.

در این مراسم که امروز با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه شهرستان استهبان در سالن شهید فقیهی مجموعه شهدای غواص این شهرستان برگزار شد، سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: نخستین ویژگی شهدا ایمان به خدا بود و این سبب شد از سختی‌ها عبور کرده و امروز به پیروزی و بالندگی دست یابیم.

وی یکی از ویژگی‌های اصلی شهدا را اقامه نماز بیان کرد و افزود: جوانان و مردم باید توجه کنند شهدا از مساجد بر خواستند و امروز یک پیوند بین مساجد و نسل جوان ایجاد کنند تا روز به روز شاهد رشد و تعالی جامعه باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجراستان فارس به  قرآنی بودن شهرستان استهبان اشاره کرد و افزود: نباید اجازه داد، این نشان افتخار با برخی رفتارها مورد دستخوش و آسیب قرار گیرد، افرادی تحت عنوان کار فرهنگی این محیط را خراب کند.

کوشکی به موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نیز اشاره کرد و افزود: مرزهای انقلاب اسلامی روز به روز در حال توسعه است و آن‌قدر قدرتمند شدیم که دشمنان توان اجرای نقشه‌های خود را ندارند.

وی بیان کرد: آنچه امروز این حکومت را پایدار نگه داشته همراهی امت و امام(ره) بوده است و این مهم در پشت سرگذاشتن فتنه 88 ، تحریم‌ها و حوادثی اخیری که در کشور رخ داد موثر بوده است.

کوشکی خاطرنشان کرد: امروز افتخار است که در مقابل جنگ نرم ایستاده و امت نیز در مقابل فتنه‌گران صف‌آرایی کرده‌اند و در این راه نیز چیزی جز خالص شدن و حرکت در راه شهدا و وولایت نداریم.

معاون سپاه فجر فارس است: برای عبور از مشکلات قدمی جز حرکت در راه شهدا نداریم، مردم تحمل رفتارهای غیردینی و ظاهرسازی را ندارند، باید با فساد مبارزه شده و دغدغه مردم در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد، نمی توان مدعی اشرافی‌گری بود و به مردم خدمت کرد.

وی با بیان اینکه به وجود نیروهای جوان و توانمند ایرانی امروز کشور ما در بخش‌های مختلف به ویژه علمی در جهان سرآمد است خاطرنشان کرد: در وضعیت موجود توجه به فضای مجازی و ایجاد مکانی مناسب برای فعالیت جوانان در شبکه‌های اجتماعی یک ضرورت است.

کوشکی افزود: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تا زمانی که تحت تسلط جمهوری اسلامی نباشند یکی از عوامل ضربه زدن هستند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی کرد.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان استهبان و سایر مسئولان شهرستانی برگزار شد، سرهنگ احمدی فرمانده سپاه استهبان از مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: پیکر مطهر این شش شهید، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در اوایل اسفند 96 وارد شهرستان شده و پیکر مطهر دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی، دو شهید در شهر ایج و دو شهید نیز در رونیز خاکسپاری می‌شوند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم که با مداحی، شعرخوانی و اجرای سرود همراه بود، یاد و خاطره 500 شهید شهرستان استهبان گرامی داشته شد.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*