صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » امام جمعه جیرفت خطاب به مسئولان:یادواره شهدا نیاز به مجوز ندارد/ چوب لای چرخ برگزاری یادواره‎ها نیندازید
منتشر شده در 29 شهریور 1395
اندازه قلم

امام جمعه جیرفت خطاب به مسئولان:یادواره شهدا نیاز به مجوز ندارد/ چوب لای چرخ برگزاری یادواره‎ها ...

  امام جمعه جیرفت گفت: یادواره شهدای سادات در جیرفت نیاز به مجوز از فرمانداری ندارد، زیرا هیچ تفاوتی با دیگر یادواره‎های شهدا ندارد. به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‎الاسلام رضا کرمی‎پور ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: یادواره شهدای سادات نیاز به مجوز از فرمانداری ندارد، زیرا مانند دیگر […]



 
امام جمعه جیرفت گفت: یادواره شهدای سادات در جیرفت نیاز به مجوز از فرمانداری ندارد، زیرا هیچ تفاوتی با دیگر یادواره‎های شهدا ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‎الاسلام رضا کرمی‎پور ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: یادواره شهدای سادات نیاز به مجوز از فرمانداری ندارد، زیرا مانند دیگر یادواره‎های شهدا برگزار می‎شود و هیچ تفاوتی با آن‎ها ندارد و برخی حساسیت نشان ندهند.

وی بیان داشت: هیچ تبعات و حساسیتی در این یادواره شهدا که 12 اردیبهشت ماه با حضور رئیس‌جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‎شود، وجود ندارد و مردم مانند دیگر یادواره‎های شهدا در آن شرکت می‎کنند.

کرمی‎پور تصریح کرد: مسئولان در این یادواره شهدا دو وظیفه دارند در گام اول باید در آن شرکت کنند، زیرا طبق اذعان مردم اصولاً در اینگونه مراسم‎ها شرکت نمی‎کنند یا حضور کم‎رنگی دارند.

وی افزود: وظیفه دوم مسئولان شهرستان نظم و تأمین امنیت یادواره شهدا است و در این زمینه شورای تأمین شهرستان مسئولیت دارد و اگر مسئولان پایشان را یک سانتی‌متر عقب بکشند، با آنها برخورد می‌شود.

کرمی‎پور عنوان کرد: باید یاد شهدا را گرامی بداریم نه اینکه چوب لای چرخ برگزاری یادواره‎های شهدا بگذاریم.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: مسئولان خود کار فرهنگی انجام نمی‎دهند و معلوم نیست که بودجه‎های فرهنگی در چه زمینه‎هایی هزینه می‎شود، پس نباید در برگزاری این‌گونه مراسم‎ها سخت‌گیری کنند.

وی گفت: من هیچ دخالتی در برگزاری این مراسم نداشتم و تمام کارها را دلسوزان انقلاب انجام داده‎اند.

کرمی‎پور در بخش دیگر با اشاره به سخنان مشاور وزیر امور خارجه اضافه کرد: ایشان اعلام کرده‎اند که اگر ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات پیروز شود، دیگر مذاکرات را ادامه نمی‎دهیم و این حرف به معنای ناکامی در مذاکرات و شکست کامل برجام است.

وی اظهار داشت: مسئولان با این وضعیت برجام باید از مردم عذرخواهی کنند نه اینکه تقصیرها را گردن دیگران بیندازند.

کرمی‎پور خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 مسئولان ما نباید به رابطه با
آمریکا افتخار و تبلیغ کنند، زیرا تمام این مذاکرات تنها روی کاغذ تحقق یافته است ما در عمل چیزی از نتیجه مذاکرات ندیدم و این مسئله را مسئولان کشورمان نیز اذعان کرده‎اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بسته شدن بودجه سال 95 اشاره کرد و گفت: بودجه سال جاری از طرف دولت تقدیم به مجلس شد و مجلس نیز آن را تأیید کرد.

کرمی‎پور تصریح کرد: در این بودجه حتی یک تبصره یا لایحه در زمینه اقتصاد مقاومتی بسته نشده است و این موضوع با شعار سال مغایر است.

وی افزود: هم مجلس و هم دولت در زمینه بودجه سال 1395 کوتاهی کردند، زیرا تحقق شعار اقتصادمقاومتی نیاز به بودجه و برنامه دارد.

کرمی‎پور عنوان کرد: اقتصادمقاومتی با شعار و برگزاری جلسه محقق نمی‎شود، بنابراین باید در این زمینه بودجه اصولی دیده شود که این چنین نشد و این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند سال‎های گذشته نادیده گرفته شد.



منبع :   http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13950210000620

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*