صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان زنجان برگزار شد+ تصاویر

اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان زنجان برگزار شد+ تصاویر

منتشر شده در 23 فروردین 1395
اندازه قلم

اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان زنجان برگزار شد+ تصاویر

به گزارش موج رسا, اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان زنجان، ساعتی پیش در حوزه علمیه زنجان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام دکتر نظری تبریزی و خانواده شهدا برگزار شد. امام جمعه زنجان،سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان،علی کاظمی مدیر کل بنیاد شهید و مدیر حوزه های علمیه استان زنجان نیز در این […]



به گزارش موج رسا, اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان زنجان، ساعتی پیش در حوزه علمیه زنجان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام دکتر نظری تبریزی و خانواده شهدا برگزار شد.

امام جمعه زنجان،سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان،علی کاظمی مدیر کل بنیاد شهید و مدیر حوزه های علمیه استان زنجان نیز در این برنامه حضور داشتند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره با به قدرت مقاومت، گفت: مقاومت، در پیچ بزرگ تاریخ، قطار آمریکا و همپیمانانش را از بین خواهد برد.

حجت الاسلام مجتبی نظری با بیان اینکه حوزه های علمیه، مادر نظام هستند، اظهار کرد: همان گونه که یک مادر، از فرزندان خود حمایت و مراقبت می کند، حوزه های علمیه نیز حمایت های خود را از، نظام جمهوری اسلامی دریغ نخواهد کرد.

شهید مرادخانی از تخریپچی های خبره تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان بود و شهید بهرامی از نیروهای بازنشسته سپاه شهرستان خرمدره بود که در قالب نیروهای مستشاری در سوریه حضور داشتند.


گزارش تصویری

 

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*