صفحه اصلی »
جوامع فعال یادواره ها » جامعه سخنرانان و خطبا » حجت الاسلام ناصر رفیعی محمدی

حجت الاسلام ناصر رفیعی محمدی

منتشر شده در 18 اسفند 1394
اندازه قلم

شناسنامه

نام و نام خانوادگی : ناصر رفیعی محمدی
محل تولد : قم
سال : 1344
محل سکونت : قم
سابقه ایثارگری : دارد



راه های ارتباطی

 



تخصص در یادواره های شهدا

عموم یادواره ها و محافل شهدا



معرفی عمومی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ناصر رفیعی محمدی  در سال ۱۳۴۴ در شهر مقدس قم درخانواده ای مذهبی متولد شد.

در سالهای انقلاب شکوهمند اسلامی در جنبش دانش آموزی و جلسات مذهبی سیاسی با پخش اعلامیه و شرکت در تظاهرات در حد وسع واقتضای سن نوجوانی شرکت داشت.

درسال ۱۳۶۲ با اخذ دیپلم وارد حوزه مقدسه قم شد. طی ۵ سال دوره سطح را تا پایان کفایه به اتمام رسانده کلیه امتحانات ان را با موفقیت گذراند و در پایه پنجم از امتحانات با کسب رتبه اول در آزمون شورای مدیریت حوزه ، یک دوره بحارالانوار از حضرت امام خمینی (ره) به عنوان جایزه دریافت نمود.

دروس سطح را نزد اساتیدی چون آیات عظام وجدانی فخر، اعتمادی، پایانی، دوزدوزانی، صلواتی، راستی، کاشانی و ستوده تلمذ نمود. از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳ در دروس خارج آیات عظام فاضل لنکرانی، مظاهری شرکت داشت.

دروس جنبی حوزه مانند فلسفه (نهایه الحکمه) نزد استاد آیت الله صالحی مازندرانی (ره) علوم قرآن نزد آیت الله معرفت، شرح تجرید نزد آیت الله استادی، تفسیر نزد آیت الله جوادی گذراندند.

درسالهایی که به دروس حوزه مشغول بود موفق به اخذ لیسانس الهیات از دانشکده باقر العلوم وفوق لیسانس از دانشگاه قم گردیده و در سال ۱۳۷۳ با قبولی در آزمون دکتری در رشته علوم قرآن و حدیث در تهران مشغول به تحصیل در این دوره شدند .سال ۱۳۷۷ بادفاع از رساله موفق به اخذ دکتری با رتبه عالی گردیدند. و در حال حاضر از سخنرانان فعال یادواره های شهدای سراسر کشور هستند.




مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*