صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » یادواره شهدای شهر مهر ملکشاهی استان ایلام برگزار شد.
منتشر شده در 21 خرداد 1397
اندازه قلم

یادواره شهدای شهر مهر ملکشاهی استان ایلام برگزار شد.

با حضور مردم و مسئولان یادواره ۳۴ شهید گرانقدر شهر مهر ملکشاهی برگزار شد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۷: به گزارش خبرنگار مهر، در این یادواره که جمعی از مردم و مسئولین و خانواده شهدا و همرزم شهیدان حضور داشتند یاد و خاطره این شهیدان والامقام گرامی داشته شد. سرهنگ علی میرزایی فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی اظهار داشت: […]



با حضور مردم و مسئولان یادواره ۳۴ شهید گرانقدر شهر مهر ملکشاهی برگزار شد.

۱۷ خرداد ۱۳۹۷:

به گزارش خبرنگار مهر، در این یادواره که جمعی از مردم و مسئولین و خانواده شهدا و همرزم شهیدان حضور داشتند یاد و خاطره این شهیدان والامقام گرامی داشته شد.

سرهنگ علی میرزایی فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی اظهار داشت: مراسم گرامیداشت آبروی محله به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بسطامی و آستیه و ۳۴ شهید شهر مهر با حضور گسترده مردم برگزار شد.

سرهنگ جمال شاکرمی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین استان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اگر شهرستان ملکشاهی این همه شهید را تقدیم نظام نمی کرد و ۵ هزار رزمنده ملکشاهی در جبهه ها حضور پیدا نمی کردند فقط شهید بسطامی را تقدیم می کرد سندی بر افتخارات این شهرستان است.

حجت الاسلام سید عبدالله امینی امام جمعه ملکشاهی و سلام امینی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، بر خدمت به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری این یادواره ها تاکید کردند.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*