صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی : برگزاری ۳۰برنامه توسط کمیته ایثارگران کنگره نقش امام در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی
منتشر شده در 21 خرداد 1397
اندازه قلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی : برگزاری ۳۰برنامه توسط کمیته ایثارگران کنگره نقش ...

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری ۳۰برنامه توسط کمیته ایثارگران کنگره ملی «نقش امام راحل در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی» خبر داد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق دوخایی پیش از ظهر شنبه در نشست کمیته ایثارگران کنگره ملی نقش امام راحل در […]



 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری ۳۰برنامه توسط کمیته ایثارگران کنگره ملی «نقش امام راحل در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی» خبر داد.

۱۹ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق دوخایی پیش از ظهر شنبه در نشست کمیته ایثارگران کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: «اجلاس ایثارگران» یکی از بخش های کنگره ملی «نقش امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی» بوده و این کنگره مقرر است طی سال جاری برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: برمبنای برنامه ریزی کمیته ایثارگران این کنگره، قرار است طی برگزاری این رویداد بزرگ از خانواده های معظم شهدای استان مرکزی تجلیل و قدردانی به عمل آید.

دوخایی بیان کرد: در مجموع حدود ۳۰ برنامه مختلف از سوی کمیته ایثارگران این کنگره طرح ریزی شده که این برنامه ها ویژه موضوعات مرتبط با این کمیته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خاطرنشان ساخت: محوریت برنامه های کمیته ایثارگران کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، بر ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت استوار است.

وی تصریح کرد: ازجمله برنامه های تدارک دیده شده توسط این کمیته می توان به برپایی نمایشگاه عکس و وصیت نامه شهدا، تقدیر از خانواده شهدا و اهدای تابلو فرش تمثال شهدای استان به خانواده های آنها، فرستادن خانواده های شهدا به قم برای دیدار با مراجع و همچنین اعزام این خانواده ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: همچنین پیگیری لازم در دستور کار است تا مسئولان کنگره مذکور دیداری با رهبر معظم انقلاب برای ارائه گزارش کار خود داشته باشند و رایزنی و دیدار با برخی مسئولان ملی برای تامین اعتبار برگزاری این کنگره نیز مدنظر قرار دارد.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*