صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » امام جمعه بوشهر : استان بوشهر تنها استانی در کشور است که هنوز باغ موزه دفاع مقدس ندارد و باید برای ایجاد آن تلاش کرد
منتشر شده در 19 خرداد 1397
اندازه قلم

امام جمعه بوشهر : استان بوشهر تنها استانی در کشور است که هنوز باغ موزه دفاع ...

باغ موزه دفاع مقدس در بوشهر ایجاد شود تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر افزود: این باغ موزه می‌تواند محل مناسبی برای حفظ آثار دفاع مقدس و ارائه آن به نسل جوان باشد. وی با […]



باغ موزه دفاع مقدس در بوشهر ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر افزود: این باغ موزه می‌تواند محل مناسبی برای حفظ آثار دفاع مقدس و ارائه آن به نسل جوان باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، بیان کرد: باید جوانان را نیز در چنین فعالیت‌هایی مشارکت داد زیرا شرکت در چنین برنامه‌هایی برای آنان هم تجلیل است و هم تعلیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان این‌که استان بوشهر همیشه در مسیر حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی گام برداشته است، تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب می‌توان آثار ماندگار معنوی به جا گذاشت.

دبیر برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر نیز گفت: این کنگره نخستین بار در سال 83 در بوشهر برگزار شد و دومین کنگره نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد.

سردار علی رزمجو افزود: شورای سیاست گذاری کنگره به ریاست آیت اله صفایی بوشهری و ستاد اجرایی آن هم به ریاست استاندار تشکیل خواهد شد.

وی، تولید آثار ماندگار فرهنگی، ایجاد باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌ها به تفکیک اقشار، جمع آوری آثار شهدا و فعالیت در فضای مجازی را از جمله برنامه‌های ستاد برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر عنوان کرد.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*