صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » استاندار بوشهر: کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر سال آینده برگزار می‌شود.
منتشر شده در 22 خرداد 1397
اندازه قلم

استاندار بوشهر: کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر سال آینده برگزار می‌شود.

 استاندار بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سطح کشور، کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نخستین نشست هماهنگی کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری کنگره‌ها و یادواره شهدا بهترین فضا برای خنثی سازی هجمه ها […]



 استاندار بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سطح کشور، کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نخستین نشست هماهنگی کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری کنگره‌ها و یادواره شهدا بهترین فضا برای خنثی سازی هجمه ها علیه نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر کار بزرگ و مهمی است و باید طبق برنامه ریزی برای اجرای این کنگره تمرکز کنیم تا کاری ماندگار انجام شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به تجارب قبل و ظرفیت کنونی در استان بوشهر، کمیته های کنگره را باید فعال کنیم با وجود بزرگی کار این کنگره و زمان باقیمانده، همه اقدامات بر اساس یک برنامه و تقیم زمان بندی باید اجرایی شود.

گراوند بیان داشت: دستگاه های عضو کمیته هم باید با استفاده از بودجه های فرهنگی خود در این عرصه مهم وارد شوند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: ضمن برگزاری جلسه مشترک با شورای سیاست گذاری، برنامه مدون کنگره را تدوین کرده وبر اساس این برنامه جلو برویم تا کنگره ای در خور شان نام شهدا اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: جلسات کارشناسی و تخصصی کمیته های کنگره بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود و تقویم جلسات تا زمان برگزاری کنگره هم تهیه شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر و رزمندگان این استان در هشت سال دفاع مقدس همواره برای دفاع از نظام اسلامی دلاورمردانه ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس هم در عرصه دریا، زمین و هوا در مقابل دشمن ایستادگی کرده است.

گراوند به نقش جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس بارها بمباران شد و نماد مقاومت در برابر رژیم بعثی است.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*