صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » استاندار قزوین: کنگره سه هزار شهید در استان قزوین باید آبرومندانه برگزار شود.
منتشر شده در 21 خرداد 1397
اندازه قلم

استاندار قزوین: کنگره سه هزار شهید در استان قزوین باید آبرومندانه برگزار شود.

 استاندار قزوین گفت: آنچه داریم مدیون شهداست و همه باید تلاش کنیم تا کنگره سه هزار شهید باشکوه و آبرومندانه در قزوین برگزار شود. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین عبدالمحمد زاهدی در شورای سیاست گذاری برگزاری کنگره سه هزار شهید استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: همه […]



 استاندار قزوین گفت: آنچه داریم مدیون شهداست و همه باید تلاش کنیم تا کنگره سه هزار شهید باشکوه و آبرومندانه در قزوین برگزار شود.

۱۰ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین عبدالمحمد زاهدی در شورای سیاست گذاری برگزاری کنگره سه هزار شهید استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: همه باید خود را مدیون شهدا بدانیم و برای گرامیداشت آنها از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی افزود: براساس گزارش های دریافتی برخی از کمیته ها پیگیری و جدیت لازم را برای انجام برنامه های تعریف شده ندارند که ضمن تاکید بر این موضوع امیدواریم از این پس مشارکت بیشتری در کارها صورت گیرد.

زاهدی یادآورشد: در برگزاری این کنگره نباید هیچ منتی بر سر شهدا و خانواده معزز آنها داشته باشیم بلکه وظیفه ای داریم که همه باید به آن عمل کنیم تا برنامه ای آبرومند در سال جاری برگزار شود.

استاندار قزوین یادآورشد: همه دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی، فرمانداران و بخش خصوصی باید همکاری لازم را در برگزاری این کنگره داشته باشند تا بتوانیم کمترین وظیفه خود را در این زمینه ایفا کنیم.

زاهدی اضافه کرد: اطلاع رسانی کمیته ها باید تقویت شده تا خبر برگزاری این کنگره در استان و سطح کشور منتشر شده و لوگوی طراحی شده آن نیز بر روی همه اقلام و بنرها نصب شود.

وی بیان کرد: برنامه دستگاه های اجرایی به منظور جلوگیری ازموازی کاری تا پایان خرداد ماه به دبیرخانه کنگره ارسال شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

زاهدی افزود: در فضاسازی شهری نیز تمامی اصناف، واحدها و اماکن عمومی در نظر گرفته شوند تا محیط پیرامونی صنف خود را آذین بندی کنند.

کنگره سه هزار شهید استان قزوین مهر یا آبان ماه سالجاری در قزوین برگزار می شود.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*