صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان قزوین: قزوین میزبان یادواره سه هزار شهید استان در مهرماه امسال است.
منتشر شده در 05 خرداد 1397
اندازه قلم

رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان قزوین: قزوین میزبان یادواره سه هزار شهید ...

قزوین- رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان قزوین گفت: بزرگترین رویداد فرهنگی استان با عنوان یادواره سه هزار شهید مهرماه امسال در قزوین برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در اولین جلسه کمیته پشتیبانی کنگره شهدا که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: اقتدار ارزشمند انقلاب اسلامی ایران […]



قزوین- رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان قزوین گفت: بزرگترین رویداد فرهنگی استان با عنوان یادواره سه هزار شهید مهرماه امسال در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در اولین جلسه کمیته پشتیبانی کنگره شهدا که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: اقتدار ارزشمند انقلاب اسلامی ایران و امنیت امروز کشور مدیون ایثارگری های شهدا و خانواده آنهاست و ما وظیفه داریم این خدمات را ارج نهیم و یاد شهدا را زنده نگهداریم.

وی اضافه کرد: به برکت وجود سرداران مخلصی چون سردار سلیمانی و شهدای انقلاب و مدافعان حرم، امروز تمام تهدیدات علیه کشور با حضور مردم در صحنه خنثی شده و با حفظ هوشیاری از این پس نیز مراقب حرکات دشمنان خواهیم بود.

رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان قزوین گفت: برگزاری کنگره شهدا در استان قزوین، بزرگترین رویداد فرهنگی است که بیشترین اثرگذاری را در بین مردم دارد و خوشحالیم که میزبان این رویداد هستیم.

حبیبی تصریح کرد : در برگزاری کنگره شهدا اهداف متعددی دنبال می شود که مهمترین آن اجرای برنامه های فرهنگی است که در زندگی مردم نقش زیادی دارد.

معاون استاندار قزوین اضافه کرد: برگزاری کنگره شهدا یک حرکت سیاسی یا جناحی نیست و به گروه خاصی هم تعلق ندارد بلکه جریانات سیاسی با اشتیاق فراوان در اجرای آن مشارکت می کنند که بیانگر تعلق خاطر همه و نیز جایگاه والای شهداست.

رئیس کمیته پشتیبانی کنگره شهدا در ادامه گفت: تکریم خانواده شهدا از اهداف برگزاری کنگره است و ما وظیفه داریم تا ایثارگری های شهدا و خانواده آنها و رمز پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم.
 
معاون استانداری قزوین یادآورشد: برگزاری کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان بزرگترین رویداد فرهنگی است که در مهرماه امسال در قزوین برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از همه دستگاههای اجرایی برای همراهی در برگزاری باشکوه این یادواره اظهار امیدواری کرد مراسمی در خور شهدا در استان برپا شود.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*