صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » مسئول مرکز حفظ آثار سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه باید تا سال ۱۴۰۰ کنگره ملی شهدا برگزار شود، گفت: ۲۹۵ یادواره شهدا در استان زنجان برگزار می‌شود.
منتشر شده در 01 خرداد 1397
اندازه قلم

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه باید تا سال ۱۴۰۰ کنگره ...

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه باید تا سال ۱۴۰۰ کنگره ملی شهدا برگزار شود، گفت: ۲۹۵ یادواره شهدا در استان زنجان برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سید شمس‌الدین موسوی در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت اظهار داشت: المان شهدای گمنام که مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) وجود دارد، زائران […]



مسئول مرکز حفظ آثار سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه باید تا سال ۱۴۰۰ کنگره ملی شهدا برگزار شود، گفت: ۲۹۵ یادواره شهدا در استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سید شمس‌الدین موسوی در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت اظهار داشت: المان شهدای گمنام که مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) وجود دارد، زائران همیشگی دارد و همه روزه زائران زیادی به آن جوار می‌آیند.

وی افزود: برخی از پایگاه‌های بسیج از جمله پایگاه بسیج دستغیب که یکی از بزرگترین پایگاه‌های بسیج زنجان است برنامه‌های فرهنگی خود را در جوار شهدای گمنام برگزار می‌کند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان با بیان اینکه مراسم یادواره شهدا همیشه و مداوم انجام گیرد، گفت: 295 یادواره شهدای پایگاه‌ها در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدام خوب سپاه استان و بنیاد شهید، تصریح کرد: روستاهایی که بیش از هفت شهید دارند تابلوی تصاویر آن‌ها در روستا نصب می‌شود و این یکی از کارهای خوب و موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

موسوی خاطرنشان کرد: از طریق طرحی که سازمان بسیج به وزارت کشور داده است، همه استان‌ها باید تا سال 1400 کنگره ملی شهدا را برگزار کنند و استان زنجان فعلا موفق به اجرای این طرح نشده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 34 شهید روحانی در استان وجود دارد و سازمان بسیج طلاب استان زنجان اسناد و مدارک مربوطه را دارد و می‌تواند برای کامل‌تر شدن هرچه بهتر کتاب روحانیون شهید که قرار است اداره کل تبلغیات اسلامی چاپ کند، کمک کند.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*