صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » مدیرکل ورزش و جوانان استان قم: یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم در قم برگزار شد.
منتشر شده در 29 اردیبهشت 1397
اندازه قلم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم: یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم در قم برگزار شد. ...

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم: یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم در قم برگزار شد. 13 اردیبهشت 97 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم در شهر قم برگزار شد، برگزاری این یادواره برای نخستین بار در کشور است.  به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن عابدی عصر امروز […]



مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:
یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم در قم برگزار شد.
13 اردیبهشت 97
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم در شهر قم برگزار شد، برگزاری این یادواره برای نخستین بار در کشور است.
 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن عابدی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره برنامه‌های هفته جوان در کشور اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور در این هفته برنامه‌های متنوع، شاد و مفرحی را برگزاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: در سال 96، سه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با حضور مدیران استان برگزار شد و این جلسات 15 مصوبه داشت که برای اجرا به دستگاه‌های استان ابلاغ شد، مصوبات جلسات ساماندهی امور جوانان استان قم در خصوص ازدواج، اوقات فراغت، آسیب‌های اجتماعی و اشتغال بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: به دنبال برگزاری بیشتر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در استان در سال 97 هستیم، همچنین امسال بیشتر از سال گذشته، از ظرفیت تشکل‌های مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان استفاده خواهد شد.

عابدی با اشاره به عملکرد هیأت اندیشه ورزان جوان استان قم اظهار کرد: کمیته‌های این هیأت فعال شدند و دستگاه‌های استان، جوانان شاخص قم را معرفی کردند تا از آن‌ها در هیأت اندیشه ورزان شود، مدیران دستگاه‌های مختلف استان قم باید با این هیأت همکاری کنند.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های که برنامه‌های شاخصی در زمینه جوانان در استان دارند، تجلیل خواهیم کرد، فردا پنج شنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 20:30 در سالن حیدریان، جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در قم برگزار می‌شود و از 18 جوان نخبه استان تقدیر صورت می‌گیرد، به دنبال بهره گیری بیشتر از ظرفیت جوانان قم هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: برگزاری این یادواره برای نخستین بار در کشور است و در یادواره از خانواده‌های شهدای جوان مدافع حرم از سراسر کشور تقدیر شد زمان و مکان برگزاری یادواره شهدای جوان مدافع حرم روز پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه ساعت 16:30 در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) است.

عابدی با اشاره به ویژگی‌های جشنواره شهدای جوان مدافع حرم اظهار کرد: آثار مرتبط با این شهدا در 10 آیتم در این جشنواره جمع آوری خواهد شد و زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شهدای مدافع حرم در نیمه دوم سال جاری است، همچنین آثار رسیده به این جشنواره در نمایشگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: در جشنواره ملی شهدای جوان مدافع حرم از خانواده‌های شهدای جوان لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون هم تقدیر خواهد شد، از تمام دستگاه‌های استان قم درخواست می‌کنم که برای برگزاری این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: وزارت ورزش و جوانان وظیفه هماهنگی امور جوانان در دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوان و سازمان‌های مردم نهاد را بر عهده دارد.

عابدی با اشاره به کمیته‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم اظهار کرد: جلسات کارشناسی این کمیته‌ها به صورت مستمر برگزار و مصوبات کمیته‌ها اجرا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته، جلسات آموزشی برای پیشگیری از اعتیاد و مفاسد اخلاقی در مناطق مختلف شهر قم به خصوص در حاشیه شهر، توسط تشکل‌های مردمی برگزار شده است.

خبرگزاری فارس استان قم

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*