صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » فرماندار بیجار: اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان مهر ماه 97 در بیجار برگزار می شود.
منتشر شده در 05 خرداد 1397
اندازه قلم

فرماندار بیجار: اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان مهر ماه 97 در بیجار برگزار می شود.

 فرماندار بیجار از برگزاری اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در ۲۳مهر ماه سال جاری در شهرستان بیجار خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، بیژن زندیه در دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در سالن جلسات شهدای گم نام فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  اظهار داشت: […]



 فرماندار بیجار از برگزاری اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در ۲۳مهر ماه سال جاری در شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن زندیه در دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در سالن جلسات شهدای گم نام فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  اظهار داشت:  ما هر چه داریم مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی ایثارگران است

وی افزود:برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان بزرگترین رویداد فرهنگی در سال ۹۷ در سطح استان کردستان است که همکاری منسجم ادارات در سطح شهرستان را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم می طلبد.

زندیه به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و بیان داشت: باید زندگی نامه شهداء برای نسل آینده به عنوان الگو قرار بگیرد تا جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند

وی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است ، تاکید کرد: تا زمان اجرای اجلاسیه باید تمامی کمیته ها برنامه های خود را به صورت منسجم انجام دهند و گزارش مکتوب آن را به معاون فرماندار ارسال کنند.

فرماندار بیجار تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های شهرستان بیجار با همکاری و برنامه ریزی صحیح می توانیم بهترین اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان را در این شهرستان برگزار کنیم.

وی  ضمن تاکید بر ارائه برنامه از سوی کمیته ها  اظهار داشت: با توجه به ابلاغ های که از سال گذشته به دستگاه های متولی ارائه شده است تا کنون اقدام خاصی از طرف کمیته ها صورت نگرفته است و مسئولان کمیته ها خارج از شعار به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه بیجار نیز در ادامه این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان کردستان بیان داشت: با توجه به پتانسیل های موجود باید اجلاسیه ای در شان مردم و شهدای غیور مرد شهرستان بیجار برگزار شود.

شعبانی برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان را مهمترین رویداد فرهنگی استان دانست و گفت: هنرمندان بسیجی شهرستان بیجار با تولیدات فاخر و ارزشمند با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری در برگزاری اجلاسیه این کنگره دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان بیجار در تمامی زمینه ها دارای استعدادهای فراوانی است بیان داشت: با برنامه ریزی و انجام اقدامات کارشناسی شده شهرستان بیجار می تواند بیشترین سهم از آثار راه یافته به اجلاسیه استان را به خود اختصاص دهد.

شعبانی ادامه داد: از کمیته ها تقاضا  می کنیم بودجه و اعتبار را سنگ بزرگ برای اجرای برنامه ها ندانند و با برنامه ریزی و اقدام کار جهادی برنامه های خود را انجام دهند.

فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: مستند سازی و اطلاع رسانی از اقدامات قبل از برگزاری اجلاسیه از موارد مهم است که کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی باید توجه بیشتر نسبت به آن داشته باشند.

وی به اقدامات مهم و اجرایی در راستای برگزاری این اجلاس در سطح شهرستان بیجار اشاره کرد و اظهار داشت:تدوین کتاب در خصوص نقش بیجار در هشت سال دفاع مقدس، مستند سازی زندگینامه شهدا،به نمایش گذاشتن فیلم های ارزشی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ شهادت در سینمای بیجار، برگزاری نمایشگاه نقاشی ، برگزاری شب شعر با موضوع فرهنگ شهید و شهادت از مهمترین برنامه های است که تا قبل از برگزاری اجلاسیه می توان در شهرستان بیجار اجرا کرد.

شعبانی با بیان اینکه در سال گذشته ۷۳ یادواره شهدا با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، پایگاه های مقاومت و بسیج دانش آموزی در سطح شهرستان بیجار برگزار شد ، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای اقشار مختلف شهرستان بیجار از دیگر اقدامات مهم تا قبل از برگزاری اجلاسیه ۵۴۰۰ شهید استان کردستان باشد .

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*