صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » برگزاری 11 کنگره ملی شهدا تا پایان سال 98 در استان‌های کشور/ تقویم برنامه‌های یادواره شهدا تا سال 1400 تدوین شده است
منتشر شده در 02 خرداد 1397
اندازه قلم

برگزاری 11 کنگره ملی شهدا تا پایان سال 98 در استان‌های کشور/ تقویم برنامه‌های یادواره شهدا ...

 مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برگزاری 11 کنگره ملی شهدا تا پایان سال 98 در استان‌های کشور خبر داد.  به گزارش خبرگزاری فارس سردار احمد حق‌طلب  در نشست هماهنگی کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: برای برپایی کنگره‌های شهدا در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است وی […]



 مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برگزاری 11 کنگره ملی شهدا تا پایان سال 98 در استان‌های کشور خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس سردار احمد حق‌طلب  در نشست هماهنگی کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: برای برپایی کنگره‌های شهدا در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است وی ادامه داد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده در مجموع 11 کنگره ملی شهدا تا پایان سال 98 در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه 6 مورد از این کنگره‌ها در سال جاری در استان‌های کشور برپا می‌شود، اضافه کرد: سعی می‌شود این برنامه‌ها با شکوه خاصی برپا شوند.

حق‌طلب تصریح کرد: امسال در استان‌های البرز، کرمان، قزوین، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی کنگره بزرگ ملی شهدای والا مقام برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال آینده نیز در پنج استان دیگر کشور  یادواره‌های ملی برپا شود، مطرح کرد: استان‌های ایلام، کردستان، اردبیل، بوشهر و اصفهان جزء مناطقی هستند که برای برگزاری کنگره شهدا برای آنها برنامه‌ریزی شده است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج تبیین کرد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تقویم برنامه‌ریزی برپایی کنگره‌های شهدا تا سال 1400 تدوین شده است.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*