صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » یادواره شهدای “شهرستان نمین” برگزار می‌شود
منتشر شده در 12 بهمن 1396
اندازه قلم

یادواره شهدای “شهرستان نمین” برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه “نمین” گفت: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر یادواره شهدای شهرستان نمین برگزار می‌شود. سرهنگ پاسدار شاپور حسن‌زاده اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر 80 برنامه مختلف در سطح شهرستان نمین تدارک دیده شده است که توسط کمیته بسیج این شهرستان با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد […]



فرمانده سپاه ناحیه “نمین” گفت: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر یادواره شهدای شهرستان نمین برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار شاپور حسن‌زاده اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر 80 برنامه مختلف در سطح شهرستان نمین تدارک دیده شده است که توسط کمیته بسیج این شهرستان با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان بیان کرد: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری و همایش بصیرتی،  افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و برپایی شب شعر و خاطره از جمله برنامه‌هایی بوده که در این ایام برگزار می‌شود.

حسن‌زاده از برگزاری یادواره شهدای شهرستان خبر داد و گفت: اعزام پزشک و ویزیت رایگان در مناطق محروم، بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی هنری، برگزاری محافل انس با قرآن و برخی برنامه‌های دیگر نیز برای اجرا در شهرستان تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نمین از حضور گسترده و پرشور بسیجیان شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه همچون سال‌های گذشته خبر داد و افزود: همچون سال‌های گذشته امسال مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی بار دیگر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و جواب یاوه‌گویی انها را خواهند داد.

وی با تاکید بر تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای 39 ساله انقلاب به اقشار مختلف مردم در ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، هم اکنون کشورما به یک کشور مقتدر و تاثیرگذار در عرصه جهانی تبدیل شده است در حالی که پیش از انقلاب استقلال کشور زیر سوال رفته بود و این استقلال و اقتدار که با پیروزی انقلاب میسر شد باید برای مردم روشنگری شود.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*