صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » ولایتمداری اولین گام تحقق بخشیدن به آرمان‌های شهداست
منتشر شده در 12 بهمن 1396
اندازه قلم

ولایتمداری اولین گام تحقق بخشیدن به آرمان‌های شهداست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی: ولایتمداری اولین گام تحقق بخشیدن به آرمان‌های شهداست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروز باید با روحیه ولایتمداری یک صدا، یک رنگ و با یک هدف از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیروی کنیم تا بتوانیم آرمان­‌های شهدا را تحقق ببخشیم. به نقل از […]



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

ولایتمداری اولین گام تحقق بخشیدن به آرمان‌های شهداست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروز باید با روحیه ولایتمداری یک صدا، یک رنگ و با یک هدف از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیروی کنیم تا بتوانیم آرمان­‌های شهدا را تحقق ببخشیم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در آستانه سی‌­و‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین یادواره 12 شهید اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی در شهرستان «تربت حیدریه» امروز با حضور مسئولین استانی و آحاد مردم این شهرستان در سالن شهید تندگویان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این یادواره اظهار داشت: در آستانه دهه فجر و همنشینی در کنار خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک توفیق بسیار بزرگ برای مسئولان است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت دهه فجر به خاطرات دوران انقلاب اشاره کرد و افزود: مردم در دوران انقلاب با سلایق متفاوت یک صدا و یک هدف داشتند و آنچه که باعث شد شهدای تربت حیدریه با این فاصله دور به منطقه عملیاتی بروند، عشق به اسلام بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در دوران انقلاب مردم سعی می­ کردند نقاط ضعف یکدیگر را بپوشانند و نقاط قوت را بزرگ جلوه دهند و در تمامی فعالیت‌­های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همنوا باشند.

وی به آرمان­ های شهدا و امام راحل اشاره کرد و ابراز داشت: انقلاب مردم ایران تداوم قیام امام حسین (ع) بود و امروز نیز باید با حرکت در مسیری که امام راحل ترسیم کردند و مقام معظم رهبری نیز مردم را به همان مسیر رهنمون می­ کنند آرمان­‌های شهدا را تحقق ببخشیم و همواره باید به این مطلب توجه داشته باشیم که بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا به ولایتمداری تأکید ویژه ­ای داشتند.

حجت‌­الاسلام معصومی تأکید کرد: همه ما در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم. اگر در این مسیر متعالی کوتاهی کنیم مورد نفرین کسانی که برای این انقلاب ایثارگری کردند قرار خواهیم گرفت.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*