صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » هجدهمین یادواره 101 شهید و پنج شهید گمنام شهر خان ببین و 10 شهید مدافع حرم گلستان

هجدهمین یادواره 101 شهید و پنج شهید گمنام شهر خان ببین و 10 شهید مدافع حرم گلستان

منتشر شده در 23 آذر 1395
اندازه قلم

هجدهمین یادواره 101 شهید و پنج شهید گمنام شهر خان ببین و 10 شهید مدافع حرم ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، هجدهمین یادواره 101 شهید و پنج شهید گمنام شهر خان ببین و 10 شهید مدافع حرم گلستان و در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان یکشنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت الاسلام مصطفی حقی دادستان استان گلستان در محل […]



به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، هجدهمین یادواره 101 شهید و پنج شهید گمنام شهر خان ببین و 10 شهید مدافع حرم گلستان و در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان یکشنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت الاسلام مصطفی حقی دادستان استان گلستان در محل ابوالفضلیه این شهر برگزار شد.

در این مراسم فرماندار رامیان، ائمه جمعه خان ببین، آزادشهر، دلند، دادستان رامیان، جانشین سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازاران و جمع کثیری از بسیجیان و مردم شهر خان ببین حضور داشتند.

حجت الاسلام سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به راه شهدا گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند و آنقدر خالص شدند که خداوند متعال آنان را انتخات و به جوار خود دعوت کرد.

وی اظهار کرد: شهدا با خدای خویش معامله کرده جان خود را تقدیم کردند و آنان براستی رستگار شده اند.

حجت الاسلام حقی تصریح کرد: شهدا از مقام و منزلتی برخوردار هستند که میتوانند در روز جزا دیگران را شفاعت کنند.

شعرخوانی توسط دو شاعر خان ببینی در وصف شهدا، سردادن فریاد ضد استکبار جهانی و مداحی توسط حجت الاسلام ایوب غفاری از برنامه های این مراسم بود.



آلبوم تصاویر

 

 



منبع: دانا

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*