صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » برگزاری یادواره شهدای کارمند بندرگز

برگزاری یادواره شهدای کارمند بندرگز

منتشر شده در 07 آذر 1395
اندازه قلم

برگزاری یادواره شهدای کارمند بندرگز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کناره ، همزمان با هفته بسیج و در راستای برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی معاون سیاسی سپاه قدس در سپاه ناحیه بندرگز برگزار شد. معاون سیاسی سپاه قدس سرهنگ پاسدار کریم […]



به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کناره ، همزمان با هفته بسیج و در راستای برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی معاون سیاسی سپاه قدس در سپاه ناحیه بندرگز برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه قدس سرهنگ پاسدار کریم خانی در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، حماسه مقاومت شهیدان را بسیار عظیم دانست و افزود : امنیت امروز ما نتیجه ازخودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران است .

سرهنگ کریم خانی با بیان اینکه ایران جایگاه قابل توجهی در منطقه و دنیا دارد اظهار داشت : غرب همچنان به دنبال دشمنی با اسلام و ایران است و مسئله پدید آمدن گروه تکفیری داعش از سیاست‌های غلط آمریکا و کشورهای غربی در منطقه است .

وی گفت : امنیت و سربلندی امروز ایران اسلامی در دنیا را مدیون خون پاک شهیدانی هستیم که خالصانه جان پاک خود را در راه میهن اسلامی فدا کردند و آنها را باید سرمشق زندگی خود قرار دهیم .

معاون سیاسی سپاه قدس تصریح کرد : امروز با تدابیر مقام معظم رهبری و مسئولین و با توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح ، ایران از امن‌ترین کشورهای جهان است.

وی اظهار داشت : هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود و رمز ماندگاری آن‌ها اخلاص در عمل است.

قرائت شعر و وصیت نامه شهدا ، پخش کلیپ و مداحی و نوحه خوانی از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.



آلبوم تصاویر

yadvareh65434376_2 yadvareh65434376_3 yadvareh65434376_4 yadvareh65434376_6 yadvareh65434376_8 yadvareh65434376_9



منبع: دانا

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*