صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » مدعیان خادم‎الحرمین هویت ملی نداشته و پایگاه آمریکا و صهیونیست اند / حزب‎الله عراق در حال شکل‎گیری است/ شهدا الگوی فراموش‎نشدنی جامعه

مدعیان خادم‎الحرمین هویت ملی نداشته و پایگاه آمریکا و صهیونیست اند / حزب‎الله عراق در حال شکل‎گیری است/ شهدا الگوی فراموش‎نشدنی جامعه

منتشر شده در 09 آبان 1395
اندازه قلم

مدعیان خادم‎الحرمین هویت ملی نداشته و پایگاه آمریکا و صهیونیست اند / حزب‎الله عراق در حال ...

سردار کمیل کهنسال در پانزدهمین یادواره 72 شهید خیابان ایرانمهر گرگان که شامگاه پنجشنبه در مسجد اباعبدالله الحسین (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر شهدا نبودند معلوم نبود که امروز چه بر سر عزت، شرف، ناموس و امنیت این کشور آمده بود، دنیای اطراف ما سراسر آشوب و ناامنی است اما به برکت […]



سردار کمیل کهنسال در پانزدهمین یادواره 72 شهید خیابان ایرانمهر گرگان که شامگاه پنجشنبه در مسجد اباعبدالله الحسین (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر شهدا نبودند معلوم نبود که امروز چه بر سر عزت، شرف، ناموس و امنیت این کشور آمده بود، دنیای اطراف ما سراسر آشوب و ناامنی است اما به برکت خون شهدا ایران در امنیت کامل است.

وی با اشاره به اوج ذلت‎خواهی و به‌هم ریختگی اخلاقی دو نماینده ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد: این دو نماینده در مرتبه‎ای از فروریخت اخلاقی قرار دارند همدیگر را متهم به رابطه جنسی می‎کنند و مدعی رهبری جهان، مدعی دموکراسی و مدعی آزادی هستند.

* مدعیان خادم‎الحرمین هویت ملی نداشته و پایگاه آمریکا و صهیونیست هستند

فرمانده سابق لشکر 25 کربلا به تفکر خصمانه دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: آمریکا تلاش کرد تا مانع جریان انقلاب اسلامی شود اما این انقلاب فراگیر شده است.

کهنسال با اشاره به ائتلاف شوم غربی- عربی به رهبری آمریکا و صهیونیست بیان کرد: این ائتلاف زشت‎ترین جنایات را در یمن، بحرین و سایر کشورهای عربی انجام می‎دهند کشورهایی که مدعی خاد‎م‎الحرمین هستند مانند الاغ و سگ، قلاده به گردن آمریکا و صهیونیست هستند پول این کشورها علیه اسلام هزینه می‎شود.

وی با بیان اینکه مدعیان خادم‎الحرمین هویت ملی نداشته و پایگاه آمریکا و صهیونیست هستند، گفت: استکبار جهانی هشت سال ایران و عراق را به جان هم انداخت تا کینه در بین شیعه و سنی ایجاد کند که این فتنه و دسیسه در طول تاریخ از ذهن دو ملت محو نمی‎شود.

* حزب‎الله عراق در حال شکل‎گیری است

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه اکنون عراق در اختیار جمهوری اسلامی است، از شکل‎گیری حزب‎الله عراق خبر داد و بیان کرد: در عراق خیلی اتفاقات معجزه‎آسایی رخ داده است بسیاری از قدرت‎ها یک‎طرف صف کشیدند و یک قسمت فقط جمهوری اسلامی است، در عراق به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران عشق می‎ورزند و نیروهای سپاه قدس و امثال سردار حاج قاسم سلیمانی را تعظیم می‎کنند.

کهنسال با بیان اینکه عمق امنیتی و دفاعی جمهوری اسلامی تا دریای مدیترانه رفته و درست بیخ گوش اسرائیل غاصب و اشغالگر فلسطین است، افزود: دشمن می‎خواست گلوی جمهوری اسلامی را بگیرد اما اکنون جمهوری اسلامی گلوی آنها را گرفته و اسرائیل غاصب در چنگال جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در سوریه اوج تقابل و رویارویی جبهه مقاومت و جبهه کفر است، گفت: ایران در آنجا بود که نگذاشت اسد و ارتش اسد فرو بپاشد.

* عده‎ای سالها طول می‎کشد قدرت و نفوذ دید و کلام مقام معظم رهبری را درک کنند

فرمانده سابق لشکر 25 کربلا با اشاره به قدرت و نفوذ کلام مقام معظم رهبری در جهان اظهار کرد: نفوذ دید رهبر معظم انقلاب به حدی است که عده‎ای سال‌ها طول می‎کشد که آن را درک کنند.

کهنسال به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی محدود به ایران نمی‎شود و زمینه‎ساز انقلاب بزرگ جهانی است اشاره کرد و گفت: اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و سوریه یکی از کلیدهای بزرگ کلیدی است که به دست جبهه مقاومت پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با ظهور انقلاب‎اش مصداق رهانیدن انسان‎ها و ملت‎ها از ظلمات فکری و عقلی شد، ابراز کرد: ولایت معیار حق و باطل است، صدق ایمان افراد در ولایتمداری آنها سنجش می‎شود هر قدر که از درون به مقام ولایت ارادت داشته باشیم در اظهار ایمان صادق هستیم.

* شهدا الگوی فراموش‎نشدنی جامعه هستند

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها حکومت دنیاست که در سیطره یهود قرار ندارد، افزود: یک رهبر در دنیا وجود دارد که از کلامش سخن پیامبر (ص) و کلام وحی صادر می‎شود و آن آیت‎الله خامنه‎ای مدظله العالی است.

کهنسال با اشاره به تقارن پرمعنای یادواره 72 شهید خیابان ایرانمهر با 72 تن از شهدای کربلا تصریح کرد: 72 شهید در عهد و پیمانِ بندگی با خدایشان بسیار صادق بودند هر کدام از آنها معلم اخلاق و دارای خصلت‎های والایی بودند، شهدا مرد عمل بودند و پای حرف‎شان تا پای جان ایستادند و ثم‎استقاموا را به صحنه عمل کشاندند.

وی با بیان اینکه شهدا الگوی فراموش‎نشدنی جامعه هستند، ابراز کرد: خون شهدا حامل پیام بزرگ است و آن اینکه صرفا با حرف و شعار تبعیت‎پذیری خود را نشان ندادند بلکه در عمل اثبات کردند به آرمان‎های امام و انقلاب وفادار هستند.

* کلام رزمندگان «نمی‎توانیم»، «می‎ترسیم» و «نمی‎شود» نبود/ عاشورا شناسنامه شهدا است

فرمانده سابق لشکر 25 کربلا گفت: خیلی از افراد مقاله‎های زیبا می‎نویسند و گفته‎های شیرین و دلچسب می‎زنند اما میدان عمل بسیار میدان سخت، تنگ و باریک است که هر کس نمی‎تواند این مسیر را طی کند اما شهدا این راه را طی کردند شهدا جز برای احیای کلمة‎الله، اسلام و قرآن هدف دیگری نداشتند.

کهنسال افزود: شهادت هدف نیست اما آرزوست، شهدا به وعده و نصرت الهی باور عمیق داشتند و از هیچ چیز نمی‎ترسیدند آمریکا در برابر قدرت خدا عددی نیست، حتی یک بار از زبان رزمندگان «نمی‎توانیم»، «می‎ترسیم» و «نمی‎شود» نشنیدیم که نشأت گرفته از باور عمیق الهی آنها بود.

وی ضمن بازخوانی خاطرات رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطره‎ای از یکی از شهدای استان گلستان شهید مختار حسینی اشاره کرد و گفت: شهید حسینی فرمانده گردان ابوالفضل (ع) شهرستان گنبدکاووس، داماد چهار روزه‎ای بود که وقتی شنید عملیات شده خودش را سریعا به عملیات والفجر 6 رساند وقتی به او گفتیم چرا آمدی جواب داد می‎خواستید که از صحنه عاشورایی محروم بمانم.

فرمانده سابق لشکر 25 کربلا با اشاره به اینکه عاشورا شناسنامه شهدا است، خاطرنشان کرد: کسی که بخواهد شهدا را درک کند باید نسبت به امام حسین (ع) و واقعه عاشورا مطالعه کند.



آلبوم تصاویر

 


منبع: گلستان ما

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*