صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » تبیین گری جهاد کبیر وظیفه معلم امروز است

تبیین گری جهاد کبیر وظیفه معلم امروز است

منتشر شده در 03 مهر 1395
اندازه قلم

تبیین گری جهاد کبیر وظیفه معلم امروز است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع):همه ی معلمان باید جهادوار در مدرسه و محافل علمی وارد شوند و جهاد کبیر را برای جوانان تبیین کنند.   حجت الاسلام نجات فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) در مراسم یادواره شهدای فرهنگی با بیان این نکته که استقلال،امنیت و آزادی امروز را […]



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع):همه ی معلمان باید جهادوار در مدرسه و محافل علمی وارد شوند و جهاد کبیر را برای جوانان تبیین کنند.
 

حجت الاسلام نجات فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) در مراسم یادواره شهدای فرهنگی با بیان این نکته که استقلال،امنیت و آزادی امروز را مدیون خون شهدا هستیم خطاب به معلمان گفت: دشمنان اسلام امروزه با نام جنگ نرم به اندیشه و فکر جوانان این مرز و بوم  هجوم آورده اند؛ در همین راستا همه ی معلمان  باید جهادوار در مدرسه و محافل علمی وارد شوند و جهاد کبیر را برای جوانان تبیین کنند.

فیاضی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: این دولت ها نیستند که کشور را تا به امروز از تهدید و هجوم نظامی حفظ کرده اند بلکه ایستادگی ملت است که بر تهاجم نظامی دشمنان غلبه کرده است.

گفتنی است مراسم یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل با حضور مقامات استانی امروز در محل حسینیه نمایشگاه دفاع مقدس برگزار شد.



آلبوم تصاویر

منبع: قلم رسا

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*