صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » یادواره 14 شهید روستای سیر بردسکن برگزار شد+عکس

یادواره 14 شهید روستای سیر بردسکن برگزار شد+عکس

منتشر شده در 15 فروردین 1395
اندازه قلم

یادواره 14 شهید روستای سیر بردسکن برگزار شد+عکس

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، یادواره 14 شهید روستای کوهپایه ای روستای سیر به همت هیأت محبان الزهراء(ص) سیری های مقیم تهران که هر ساله ایام تعطیلات نوروزی به زادگاه خود سفر می کنند در محل حسینیه روستا با حضور امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولین برگزار شد. […]



به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، یادواره 14 شهید روستای کوهپایه ای روستای سیر به همت هیأت محبان الزهراء(ص) سیری های مقیم تهران که هر ساله ایام تعطیلات نوروزی به زادگاه خود سفر می کنند در محل حسینیه روستا با حضور امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولین برگزار شد.

حجت ااسلام امینی،امام جمعه شهرستان بردسکن در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهداء گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است که نقشۀ راه را با عنوان اقتصاد مقاومتی به مسئولین و مردم نشان می دهد.

وی ادامه داد: مردم سخنرانی نمی خواهند، بلکه عمل می خواهند؛ حضرت آقا نقشۀ راه دادند که نگاه به داخل داشته باشیم؛ نگاه به تولیدات داخلی داشته باشیم.

امام جمعه بردسکن بیان داشت: مسئولین مردم را به صحنه بیاورند، همانطور که در جنگ در دوران سازندگی در صحنه بودند، بحث اقتصاد را هم مردم می توانند عملیاتی کنند.

وی ابراز کرد: در بین مسئولین بعضی هستند که نمی خواهند دست مردم به اقتصاد برسد، شهرام جزایری و بابک زنجانی محصول اینگونه افراد است.

حجت الاسلام امینی افزود: هدف مقدس، راه مقدس می خواهد و امتیاز شهداء این است که ذره ای از راه حق عدول نکردند، لذا با توسل به اهل بیت(ع) و با ابزار مطمئن جهت تقویت اقتصاد کشورمان بکوشیم.

 

 

 

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*