صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » یادواره بسیج و دفاع مقدس در تالش برگزار شد/ تصاویر

یادواره بسیج و دفاع مقدس در تالش برگزار شد/ تصاویر

منتشر شده در 28 فروردین 1395
اندازه قلم

یادواره بسیج و دفاع مقدس در تالش برگزار شد/ تصاویر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ؛ در راستای کنگره 8000 شهید گیلان یادواره شهدای تالش با موضوع بسیج و دفاع مقدس در پارک شهر واقع در میدان امام خمینی (ره) تالش برگزار گردید. این مراسم با حضور باشکوه مردم تالش در فضای باز میدان امام خمینی (ره) با […]



به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ؛ در راستای کنگره 8000 شهید گیلان یادواره شهدای تالش با موضوع بسیج و دفاع مقدس در پارک شهر واقع در میدان امام خمینی (ره) تالش برگزار گردید.

این مراسم با حضور باشکوه مردم تالش در فضای باز میدان امام خمینی (ره) با حضور خانواده های شهدا ، مسئولین و مردم برگزار شد .

سخنران این مراسم شیخ مرتضی وافی بودکه در سخنانی بعداز گرامیداشت یاد وخاطره شهدا اظهار داشت : میدان امروز را میدان حرکت و مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار دانست و خاطرنشان کرد: به نوجوانان و جوانان توصیه می‌کنم که میدان مبارزه را بشناسند.

وافی با تصریح بر اینکه امروز کار نوجوانان و جوانان والاتر از همسن و سال‌های دیروز خود است، یادآور شد: شناخت راه مبارزه با دشمن امری ضروری است و در این صورت بهتر می‌توانیم مبارزه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه راه مبارزه نباید فراموش شود، متذکر شد: اگر راه فراموش شود و در مسیر مبارزه راه خود را گم کنیم، شرمنده شهدا می‌شویم.

این استاد حوزه با بیان اینکه نقشه راه را باید از جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس گرفت، یادآور شد: دفاع مقدس چراغ راه مبارزه امروز ما در مبارزه با استکبار است و باید مسیر را با نقشه راه طی کنیم و پشت سر ولایت باشیم.

وی با اشاره به اینکه در مسیر ولایت حرکت کردن سرانجام پیروزی به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که راه خود را شناختند و فهمیدند، بازنده نشدند.

 


 

گزارش تصویری

644568 644582 644587 644590

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*