صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » امام جمعه موقت گناوه : برپایی یادواره ایی که دانش آموزان در آن حضور دارند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه ایفا می کند.
منتشر شده در 20 اسفند 1394
اندازه قلم

امام جمعه موقت گناوه : برپایی یادواره ایی که دانش آموزان در آن حضور دارند نقش ...

امام جمعه موقت گناوه در این آیین گفت: برپایی این یادواره ارزشمند که دانش آموزان نوجوان در آن حضور دارند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه ایفا می کند. حجت الاسلام محمود اسدی افزود:شهدای دانش آموز دفاع مقدس اگرچه سن کمی داشتند و در دوران تحصیل و رشد ونبوغ بودند اما کامل […]



امام جمعه موقت گناوه در این آیین گفت: برپایی این یادواره ارزشمند که دانش آموزان نوجوان در آن حضور دارند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه ایفا می کند.
حجت الاسلام محمود اسدی افزود:شهدای دانش آموز دفاع مقدس اگرچه سن کمی داشتند و در دوران تحصیل و رشد ونبوغ بودند اما کامل شدن خود را در سرزمینی دیدند که محل نور و مبارزه با شیطان بود.
وی اظهارکرد: دانش آموزان باید راه شهدا را ادامه دهند و به وصایای آنان بخوبی عمل کنند تا به سعادت و کامیابی برسند.
امام جمعه موقت گناوه گفت: شهدا از دانش آموزان انتظار دارند که بخوبی درس بخوانند و ایمان را در خود زنده کنند تا به رشد وتعالی برسند و به جامعه خود خدمت کنند.
وی افزود: دانش آموزان دوران دفاع مقدس همسن و سال شما بودند که با بصیرت ، شجاعت ولایت پذیری و عشق به امام و رهبرخود از میهن و انقلاب دفاع و جان خودرا دراین راه نثار کردند تا هم اینک شما در آرامش وامنیت زندگی و به تحصیل بپردازید.
مدیر دبستان شاهد دکتر حسابی گناوه هم گفت: مایه مباهات و افتخار است که این آموزشگاه میزبان یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز این شهرستان است.
عباس خوش رفتار افزود: این آموزشگاه درطول سال برنامه های مهمی به مناسبت های مختلف با مشارکت پرشور دانش آموزان اجرا می کند.
وی خاطرنشان کرد: این محفل روحانی و معنوی با هماهنگی مدیریت آموزش وپرورش و همکاری سپاه و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برپا شده است.
دراین یادواره برنامه های مختلفی نظیر اجرای حاملان قرآن، سرود نگاه مهربان و همگانی ای شهدا، خاطره گویی رزمنده حاج غلامعلی ارجمند از دوران دفاع مقدس و کلیپ نمایشی مرکز آثار ونشر دفاع مقدس از اعزام دانش آموزان گناوه به جبهه و تجدید بیعت دانش آموزان این آموزشگاه با شهدا اجرا شد.
در پایان این آیین به تعدادی از خانواده های معظم شهدا و آزادگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 212 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

 

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*