صفحه اصلی »
اخبار » اخبار محافل شهدا » یادواره شهدای نقنه و مدافعان حرم برگزار می شود
منتشر شده در 20 اسفند 1394
اندازه قلم

یادواره شهدای نقنه و مدافعان حرم برگزار می شود

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری؛ علی رحیمی با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته بزرگداشت شهدا و ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها، یادواره شهدای شهر نقنه و بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان روز یکشنبه 23 اسفند 94 از ساعت 14 در حسینیه سید الشهدا علیه […]



به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری؛ علی رحیمی با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته بزرگداشت شهدا و ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها، یادواره شهدای شهر نقنه و بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان روز یکشنبه 23 اسفند 94 از ساعت 14 در حسینیه سید الشهدا علیه السلام این شهر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: پنجمین یادواره شهدای شهر نقنه امسال با نام شهدای مدافع حرم رنگ و بوی دیگری دارد.

رحیمی افزود: از چهار شهید مدافع حرم ، شهید حجت الاسلام محمد علی قلی زاده، اهل شهر نقنه می باشد که بهمن ماه امسال تشییع و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس این شهر آرام گرفت.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بروجن از عموم مردم و مسوولین دعوت کرد در محفل این شهدای والامقام حضور پیدا کنند.

مطالب مرتبط
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*